close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

N.doto מוצרי טקסטיל לתינוקות אונליין

מערכת שורשיח אדר ב, תשפב21/03/2022

אין כמו לעטוף את התינוק ברכות מכל הכיוונים. עורם של התינוקות הוא רגיש מאוד ומכאן ההעדפה הטבעית למוצרי טקסטיל איכותיים העשויים מחומרים משובחים המתאימים למגע עם עור התינוק

תגיות:
זכרו שהתינוק יבלה במחיצת מוצרי הטקסטיל זמן רב ולכן יש להעניק לו את הטוב ביותר.

אחד המותגים שמציעים את האיכות הגבוהה בשילוב ססגוניות קסומה איורים מתוקים ושובבים ששובים את הלב הוא מותג N.doto שפירוש שמו - חלומות בשפה הסווהילית.

המותג חגג לא מכבר כשבע שנות קיום והוא מציג מוצרי טקסטיל לתינוקות שניתן לרכוש אונליין.

מה מייחד את המותג N.doto
מוצרי מותג NDOTO הם פועלה של מעצבת
שלא מתפשרת על הטוב ביותר ועל ייצור ארץ ישראלי מקומי. הם עשויים מ-100% כותנה סרוקה בעלת אישור אקו טקס עולמי וצבעי המים בהם נעשה שימוש לעיטור כל אחד מהפריטים היפים אף הם אורגניים.
ניכרת במוצרי המותג ההקפדה על איכות בסטנדרט כה גבוה המאפשרת למעשה את הישארות הבדים רכים ואיכותיים למשך זמן רב ואת תוחלת החיים הארוכה שלהם. המותג כולל את כל מה שתרצו להעניק לבייבי שלכם מהיום הראשון ללידתו.
למותג שמיכות, מזרני פעילות, סדינים ועוד ותהליך הפיתוח מפוקח ומושקעת בו אהבה ומחשבה בכל שלב והכל כאמור - תוצרת ישראל, תוצרת כחול לבן.

שמיכה רכה ונעימה לתינוק
בין המוצרים האהובים של נדוטו והשימושיים להפליא אשר מהווים מתנה נפלאה לכל תינוק או תינוקות ניתן למצוא שמיכת כותנה רכה במיוחד אשר עברה גם תהליכים אנטי בקטריאליים ואנטי אלרגניים במסגרת הייצור שלה.

היא גם עשויה מצבעים אורגניים המאושרים לשימוש לתינוק ואפשר לכבס אותה במכונת כביסה ב-30 מעלות, ללא ייבוש. השמיכה מוצעת במידות 100X70. הגודל האולטימטיבי.

אפשר להשיגה בגוונים תכלת או לבן והיא עשויה להתאים כשמיכה לעריסה או לעגלת התינוק והיא מעוטרת באיורים מקסימים.

נחשוש לכל בייבי
אין כמו הנחשוש – מוצר מנצח לכל הדעות ואהוב על הורים ותינוקות. הנחשוש מתאים למיטת התינוק או ללול וגם למיטת מעבר. הנחשוש הוא סוג של כרית בצורת נחש ואפשר להשתמש בה כסוג של מגן למשל על שידת ההחתלה או להקיף עמה את התינוק כאשר הוא נמצא על מזרן הפעילות או במיטה ואף לביצוע תרגילים לחיזוק הרמת הראש והוא גם פריט המהווה משחק ושעשוע בגיל מתקדם יותר כאשר התינוק רוכן עליו או אוחז בו.

למותג הישראלי N.doto מבחר נחשושים קסומים ויצירתיים תוצרת ישראל עשויים מ-100% כותנה מצרית סרוקה בצביעה אורגנית במילוי מייקרופייבר סיננטי היפואלרגני איכותי בשני מטרים אורך וכ-15 ס"מ היקף ואפשר להסיר את הכיסוי לצרכי כביסה בנפרד מהמילוי והנחשוש אף מגיע כאשר הוא ארוז בתוך שק. ניתן ליהנות מהנחשוש במגוון עיצובים וגוונים שכובשים את הלב כמו דגם מתחת לאפס עם איורים שקשורים לממלכת הקרח או דגם "אולד סקול" וגם לבן יער.

איך לרכוש מוצרי טקסטיל לתינוקות אונליין?
המותג נדוטו מציג איכות וסטנדרטים גבוהים, ותק ואמינות והוא מותג ידוע ומוכר תוצרת הארץ. אפשר בהחלט לרכוש את המוצרים האהובים אונליין במיוחד כמתנה ליולדת או מתנה לתינוק.

חשוב לרכוש מאתר איכותי מאובטח וידוע בו המלצות על מוצרים שנבחרו בקפידה ואפשר לשלב את מוצרי הטקסטיל עם מתנות נוספות ממגוון מותגים. בדקו מהי עלות המשלוח ותוך כמה זמן המוצר אמור להגיע ואם תעדיפו יש גם אלטרנטיבות כמו כרטיסי מתנה דיגיטליים למימוש באתר שמוכר מוצרי N.doto כך שמי שמקבל את המתנה יוכל לבחור את מוצרי הטקסטיל המועדפים של המותג בסקלת הצבעים ובאיורים המועדפים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה